``~

vad saknar du : tiden i vb
vem saknar du  : karisma
den besta maten i the world : thai
vad tycker du best om : the love
vem  tycker du messt om : oj,oj monga
vad tycker du mins om : falska

e du godis beroande : a tyver ,men har perioder
gillar du snabb mat : nej hatar ...
gillar du pizza : det e ju snabb mat ?
vad e det besta du vet : resa ,the love
sminkar du dig : japp :p
andvender du platttong varje dag : nej ibland
avnender du parfym varge dag : aa vem gor inte ??

vad gor du nu : sitter och bloggar
vad ska du gora efter : vet inte ..sitta vid datan
veem har du best relation me av dina syskon : luke lillebroor och zoe lillesysster,brokar med resten
gillar du att spela fotboll : nej me love <3
gillar du att spela hockey : nej min skridskor e kul
gillar du alla i din klass : haha neej ,sorry
vem e din klass gillar du inte : hahha vicktor mm
vem gilar du mest i din klass : monga
veem i den klass e messt som du : hahha ingen ,finns bara en av

gillar du grillat : neej me love
e du en tjockis : hah nej ofta
ee du brun : du for bestema det sjelv ...
gilllar du alla dina kusiner : soklart dem e best :p me love them
tycker du att nogon av dina kill kusiner e snygga ? : aa dem e snyygaste :p

betsa filmen du har sett : 21 grams, och monga mer
besta serien : despret housewifes,super natruel
semsta serien : typ will and grace

gillar du inredningn ?? : aa faktiskt


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHHA KALLA DET VA FAN DU VILL !!!AA JAG HAR GJORT FROGORNA SJELV OCH AA JAG JAG SAVAR FEL PO VARENDRA ORD MEN DET FOR JAG INTE E I SVEROGE UTAN USA OCH DET KANSKE INTE FINNS BOKSTAVER SOM FINNS I SVERIGE !! :s FYFAN VAD FEG DU E VOGAR FYFAN INTE ENS SKRIVA DITT NAMN !!!!HAHHA DET KALLAR JAG FOR MOBBAD !! :@

2008-12-01 @ 16:08:23
URL: http://rubyclaire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0