vad ska jag ha ??

snart e det thanks giving och jag vet inte vad jag ska ha po mig ....asso jag kan inte bestemma mig ,om jag ska ha typ en gro typ tunnika eller en svart ,vad jag ska ha det med elle nonting ,ooo asso jag for fan damp :) men ijallafall nu ska jag typ go utt i solen och typ bada lite i poolen det va typ fem dagr sen jag gjorde det so det mosste goras,sen mosste jag oxo plugga idag annars komrj jag komma efetr i alla emnen ner jag komr hem ,och dete inte kul nej nej so jag mosste verkligen plugga !sen senare ska jag oxo go till baskin robbins det e typ ett stelle der man typ koper glass dem har typ 2000 smaker att velja imellan <3 men mosste jag go bloggar senare puss /r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0