jag vet !

hejsan.....har inte pallat att skriva po nogra dagar for ,jag vet inte men har inte bara pallat !!igor so vag med min kusin adam !fan vad jag love him det va andra gongen imitt liv jag har sett han .han ee 30 och har prisic gift seg !hans fru e jette snell men ijallafall so vart det bio four christmas ,hahha den va skit bra faktiskt vi satt och assa garva typ hela tiden.ni som undrar so e jag som sakt i usa och det e derfor jag inte treffar min kusin so ofta plus so bor han inte i miami utan new york !so det e derfor ! oj juste mosste oxo sega att jag har shoppat dem dera ugg skorna som jag skulle ...jag mosste oxo bereta att jag kolla nyss min staistik och do var det 109 idag asso jag tycker det e ganska bra for jag har ju pricis borjar att blogga !men men igor efetr bion so sa jag hejdo till adam och hans fru alison eftersom dem oker hem imorn och idag skulle dem treffa alisons mammma ocg pappa so det va sista gongen for mig att se dem ! juag vart faktiskt litte ledsen for vi hade jette bra kontakt me varandra asso han va skit snell,hejdo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0