snart 2009 !

hej allihopa !!!! a jag vet värsta dåliga uppdateringen men det e för att jag var nere i göteborg och fira jul .och där har jag inte tillgång till någon dat. a men ijallafall så hade jag en ganska bra jul faktiskt ,med mycket fina julklappar :)
lite allt möjligt men jag kan säga lite vad jag fick . presentkort  på gina , mobil,smink. smycken ,singstar som jag och mina syskon fick .och sen fick av mammma att jag ska göra om mitt rum från allt till möbler till tapeter kul kul jag kan vissa senare en bild på vilken tapeet jag ska välja .... den e faktiskt skita fin :) nu ska jag typ ladda ner lite musik på datorn och sen ska jag gå ut det e ju nyårs afton ...det blir jag och några till och sen ska vi typ träffa några roliga .o jusste igår träffa jag sara och hennes pokvän kim fy fan va det va länge sen jag såg henne och jag har saknat henne massor . hahha hon e så jävla gullig asso ...  haha vi gjorde ite så mkt utan typ bara snackade och jusste hon tog sönder hennes nya lampa hi hi typiskt .. men nu mosste jag dra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0