saknar !

hej allihopa !! nu har det hänt mkt nu e jag till baka i sverige resan hitt va skit lång ....jag e bara skita trött efter den  långa resan .men nu e jag tillbaka ijallafall ....dem hära dagarna har det inte hänt så mkt utan skolan ,plugga och så har jag vart me några ,men för det mässta så har jag typ sovit .på söndag sticker jag me familjen till göteborg  vi ska fira jul där det ska bli nice,det blir jag mina kusiner emma ,alex, jonas och filippa och såklart  min moster och mormor och några till . vi ska vara där i 2 veckor :) och jusste på lördag så ska jag och lillesyster emily dra till stora sysster hanna  och våra syssterdöttrar karisma och havanna skit söta dem e asso ,karisma e 1 och ett halft och havanna e en månad :) ska oxo köpa lite julklappar till dem imorn det blir kläder till havanna och nodon leksak till karisma <3 men fyfan vad jag saknar miami och värmen älskar verkligen det . vet inte vad jag ska säga men jag vill  verkligen åka till baka dit ... hejdå ska dra nuh ,och jusste imorn så ska jag få en ny mobil av mami  yes ...bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0