palla~~~

asso jag har typ inte sovit typ po hela natten for att helt plosigt so her jag ett ljud ! och det e en flekt som e uttomhus som borja go ingong mitt i natten so det vah skit iriterande so jag bytte rum till gestrummet och der kunde man inte hera (stavning) ljudet like mkt tack och lov !!! sen po morgonen so stack vi tll wendys (det e typ som macdonalds fast mkt godare ) sen typ har jag inte gjort so mkt suttit utte i solen och pluggat lite no ,det gick vell soder men jag mosste verkligen plugga franska men jag pallar inte ,asso jag fattar inte och jag kan inte gora nogra uppgifter typ for att jag glomde skivan i hemma i sverige men ,men jag mosste ijallafall gora nogot i franska annars komr elisabeth facking polson dampa och det vill inte nogon vara meh om ! asso det e min lerare ifranska .....ellerhur bella visst ligger det till so ?? "" aja men jag ska typ chilla lite sen plugga ,se you leter aligator !! bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0