det kallar jag mobbad !!!

fyfan vilka jevla facking smounge som komentera min blogg !! man bara okej lixom ;@ hon/han bara fyfan vad mobbad du e du hittar po frogorna sjelv ,och du stavar fel po varendra ,som om jag imte har sakt typ 2000 gnr att jag inte e i sverigeutan usa  och det e kanske omoligt att skriva rett doh ! och aa jag e kanske ny borjare ner det geller blogg so jag vet inte riktigt allting en !!men jag pallar inte om man ska komentera onodiga facking komentarer som om jag inte visste lixom att jag stavar fel ,men grejen e att det e inte fel po mig utan den som komenterar ,nesta gong kanske du ska kolla igenom sjelva bloggen innan du bara komenterar ,om grj jag har sakt typ 233456584040409 gnr !\\\\ kyss pyss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0