asso fatta !

Du får inte knaka på min dörr om du inte är berädd att komma in. Du får inte göra om mitt namn och kalla mig för din, du får inte vandra på min väg utan att visa mig ditt håll. Inte stjäla från min godhet för att fylla upp ditt hål, Du får inte riva mina murar som ja precis byggt, om du inte skyddar mina drömmar så att ja kan somna tryggt. Du får inte ha mig som en dröm när ja vill vara din verklighet, Du får inte säga att du hoppas om du inte tror du vet. Men du får ta den tid du behöver för att förstå vad de e du vill, och du får samla dina tankar så att två själar kan få ro. Du får inte andas på min panna inte få mig att falla ner om du inte sen kan stå för de. Du får inte röra vid mitt hjärta som om allt var uppenbart. men kan inte önska något annat än att du vet allt snart,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0